Den som väntar...

på något gott, väntar aldrig för länge ;) Lita på mig mandis, denna godsaken är värd att vänta lite på. Snart kommer den synas i en ruta framför dig, och då kan du tala ut om din innersta längtan och dina innersta tankar och känslor. Jag förstår att det är en jobbig väntan, men håll ut. Snart ska du få leva ut alla dina innersta fantasier med en ungkarl i sina bästa år. Inga mer gubbar för dig mandisgirl, så var inte orolig!

Denna längtan är högst upp på önskelistan har vi (jag ;D )nu kommit fram till. När denna underbaring klev in i ditt liv, så gled en annan söting ner ett steg på listan. Denna längtan gjorde så stort intryck på dig, och det blir svårt för någon annan att ta över den platsen. Och tredje platsen? Vem har kammat hem den? ;) Troligtvis är det Mr.Mjukglass ;) En riktig goding det med, med vissa förmåner till dig. Men det är väl inte bara det som räknas?

Nej, nu är det dina känslor och din inre längtan som styr. Jag vet att du känner ett nytt pirr du aldrig känt förut, bara du drömmer dig bort. För man vill ju kunna luta sig på räcket, titta ut över  omgivningen och drönmma sig bort, som Jan skulle sagt. En annan i dina drömmar!

Och Mandis, det är ingen som sagt att du inte får ha roligt medans du väntar. Ta vara på den tiden som är nu, och uttnyttja att du ännu inte blivit bortlovad. För snart är denna tiden slut. Tills dess, upptäck männen och deras innehåll! ;)

PussarKyssar&Smek / Din Larsson


Något du vill oss, skriv det här <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0